Dags att flytta?

Chansen att delta i OS är inte överhängande för mig. Finland har 90 aktiva i sin vinter-OS trupp och Sverige lär väl ha minst lika många (de har inte gått in på stadion än..) Stannar jag här är mina chanser ganska små för OS deltagande, men OM jag flyttar till typ Cooköarna, Cayman Island eller liknande blåbärsnation ökar mina chanser dramatiskt. Alpint borde jag fixa, men curling skulle jag nog vilja pröva lyckan i, så finns det fyra till där ute som vill satsa med mig? Vi drar till en blåbärsnation och spelar Curling sen ses vi i Ryssland 2014!! Jag bär fanan, för jag ska vara skipper...

Kommentarer
Postat av: anna

Danmark har väl inte alltför många vinterolympier heller väl?? Så det räcker att flytta dit. Men sen är det ju lite varmare på cayman island :)

2010-02-13 @ 13:52:53
URL: http://amenhockeypuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0